Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry hodnocení
Naděžda Špatenková , Jaroslava Králová
Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? »KOLIK« by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme? Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství výstižných ilustrací. Přestože je kniha určena především odborné veřejnosti, užitečná bude pro každého, protože všichni se můžeme stát pacienty.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.