Zásady výnosné obchodní reklamy hodnocení
Jan Brabec
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/113631/zasady-vynosne-obchodni-reklamy-Tjf-113631.jpg
5
1
1
Kniha se věnuje posílení významu reklamy na základě zkušeností a výsledků studií amerických odborníků, s nimiž se autor seznámil na studijní cestě po USA.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1927 , Sfinx – Bohumil JandaOriginální název:
Zásady výnosné obchodní reklamy - na základě amerických studií a zkušeností
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Zásady výnosné obchodní reklamy: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
1927 | Zásady výnosné obchodní reklamy |
1963 | Od města k městu |
1946 | Jak prodávat s úspěchem |