Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů hodnocení
Jana Krátká
Publikace představuje zkušenosti s výzkumem v oblasti informálního zkušenostního učení prostřednictvím fikčních postav a jejich příběhů. Kvantitativní část práce přináší výsledky výzkumu, realizovaného mezi více než 2000 respondenty z Česko-Slovenské filmové databáze. Na základě získaných dat byl popsán vztah mezi vlastnostmi fikčních postav a vlastnostmi diváka, který se s nimi ztotožňuje. V případových studiích, zaměřených na diváky čtyř populárních televizních seriálů, byl analyzován průběh procesu identifikace s fikční postavou. Z těchto zjištění je zřejmé, že se proces zkušenostního učení bezprostředně váže na proces identifikace s postavou, jehož součástí je proces sebereflexe.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2016 | Agátina cesta k dokonalé postavě |
2015 | Paříž v extázi: V palácových ložnicích se nikdy nespí |
2010 | Zkušenostní učení prostřednictvím identifikace s fikčními postavami filmů a seriálů |
2011 | Aktuální otázky teorie výchovy: Teoretická východiska, výzkumné nálezy a závěry pro praxi |