Management znalostí bazar
Jan Truneček
Publikace se zabývá jednou z nejdynamičtěji se rozvíjejících oblastí v ekonomice, tj. znalostmi, které představují jednu z rozhodujících konkurenčním výhod podniků. Kniha je zaměřena na praktické využití znalostí při řízení organizací. První část zahrnuje obecnou problematiku managementu znalostí, jeho pojetí, definice, výklad základních pojmů a charakteristiku jednotlivých přístupů a metod. Druhá část je zaměřena na tvorbu znalostí z hlediska požadavků organizace, přístup ke vzdělávání, práci se znalostmi, problematiku učící se organizace atd. Závěrečná část publikace obsahuje praktické příklady a případové studie, které demonstrují uplatnění managementu znalostí v praxi jednotlivých organizací. Řadu praktických informací zde naleznou vedoucí pracovníci firem. Kniha je také vhodnou učební pomůckou pro studenty VŠ ekonomického zaměření.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Autorovy další knížky
2006 | Jizvy na svých místech |
1984 | Blažená Alma Mater uprostřed týdne |
1982 | Všechno a ještě trochu víc |
1975 | Dnes ráno poprvé |
2004 | Management znalostí |