Nová pravidla marketingu a PR bazar

Nová pravidla marketingu a PR
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/139810/nova-pravidla-marketingu-a-pr-139810.png 4 4 4

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu. David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch. Obsah: Jak web změnil pravidla marketingu a PR Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní Nová pravidla marketingu a PR Přímé oslovení zákazníkůi Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh Nová pravidla vydávání zpráv Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu Fóra, wiki a vaše cílová skupina Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu Webové stránky bohaté na obsah Akční plán pro využití síly Nových pravidel Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací Jak psát pro vaše kupující Jak web ovlivňuje proces nakupování Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím Nová pravidla pro oslovení médií Blogujte, abyste oslovili zákazníky Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné Social networking stránky a marketing SEM: marketing ve vyhledávačích Uskutečněte to!... celý text

Bazar (0)

Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Autorovy knížky

David Meerman Scott
americká, 1961
2010  80%Nové pravidlá marketingu a PR