Studentské posuzování kvality výuky na celouniverzitní úrovni bazar
Jiří Mareš

Autoři strukturovaně a poměrně vyčerpávajícím způsobem analyzují a kriticky hodnotí současné vědecké poznatky a výsledky empirického šetření věnované studentskému posuzování výuky. Podnětná je analýza hodnotících standardů v Austrálii. Důsledně zastávají názor, že existují dva způsoby hodnocení - sumativní a formativní; uvádějí jejich pozitiva a způsoby využití. Studentské hodnocení výuky by mělo buď informovat o současném stavu (na základě určitých parametrů) nebo formativně působit na objekty hodnocení. Studentské hodnocení by se nemělo změnit na výhradní nástroj personální politiky VŠ instituce, mělo by analyzovat současnou situaci a naznačit cesty jejího zlepšení. Za pozitiva publikace lze považovat především komplexnost odborného teoretického i empirického zaměření a aplikovatelnost formulovaných závěrů do prostředí VŠ institucí. Praktická realizace uvedených doporučení pro studentské celouniverzitní hodnocení - s využitím podnětů ze zahraničních odborných pramenů - zásadně přispěje k vytvoření efektivního celouniverzitního systému studentského hodnocení výuky.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná




Autorovy další knížky
2008 | ![]() |
2007 | ![]() |
2013 | ![]() |
1998 | ![]() |
1990 | ![]() |