100 zákonů obchodního úspěchu
Brian Tracy
Úspěch není zázrak, ani hříčka štěstěny. Poselství zákonů, s kterými vás Brian Tracy v této knize seznamuje, je prosté: pokud přesně víte, co chcete, stačí dělat to, co dělají či dělali ti, kdo toho dosáhli před vámi, a díky tomu dosáhnete stejných výsledků. Nic jiného v tom není. 100 zákonů obchodního úspěchu je určeno všem, kdo se pohybují ve světě podnikání a obchodu a chtěli by ze sebe dostat to nejlepší. Smyslem knihy je podělit se o systém principů – zákonů –, které v praxi uplatňují ti nejúspěšnější podnikatelé. Úspěch a mistrovství v každém oboru patří těm, kdo dokonale zvládli jeho základy. Při čtení se u každého zákona na chvíli zastavte a upřímně zvažte, jak jste na tom. Jeden nový vhled či nápad někdy stačí, aby člověk úplně změnil směr. Budete-li 100 zákonů obchodního úspěchu důsledně uplatňovat, získáte významnou výhodu nad všemi, kdo je nedodržují. Dosáhnete úspěchu, o kterém se vám nesnilo. Během několika měsíců či let můžete dokázat víc než většina lidí za celý život!... celý text
Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2016 , SynergieOriginální název:
The 100 Absolutely Unbreakable Laws of Business Success
více info...
Přidat komentář
Skvělá kniha plná praktických rad. Měl by si ji přečíst každý, kdo chce být úspěšný a mít život ve vlastních rukou. Název mě ze začátku odrazoval, že to bude hrozně byznys a nudné, ale co zákon, to moudro, a část z nich ani tolik nesouvisí s obchodem jako spíš s úspěšným životem obecně. Myslím si, že je to kniha, ke které je dobré se vracet a snažit se postupně aplikovat další a další zákony. Tím kolik obsahuje informací a praktických tipů pro aplikaci, může být náročnější na čtení, zvlášť pro povahy, které se snaží si zapamatovat vše - ty bych chtěla povzbudit, aby si knihu přečetli klidně s vědomím, že nezvládnou pojmout všechno najednou, ale ke knize se dá vrátit ... ;)
Do knihy jsem se vůbec nemohla začíst...tenhle typ knih mi moc nesedí, mnoho pravidel, zákonů a důsledků a všechno jen probráno po povrchu.
Autorovy další knížky
2007 | Snězte tu žábu! |
2007 | Jak mnohem lépe prodávat |
2013 | Polibte tu žábu! |
2011 | Nový začátek – Jak nejlépe naložit s životem, který je před vámi |
2006 | Jak udělat dojem a přesvědčit |
Nejen pro prodejce, kteří chtějí něco prodat, ale dobré informace i pro nakupující, jak se chovat, aby neprohloupili.