2 v 1
Veronika Žilková , Martin Stropnický
Soubor sloupků Veroniky Žilkové a Martina Stropnického. „2 v 1“ je znamením dnešní doby. Lidem už nestačí, aby věc měla jen jedno využití. Reklamy nabízejí pod pojmem 2 v 1 vždy výhodnou koupi, která za cenu jednoho výrobku přináší výrobky dva. Nepodlehli jsme diktátu doby, jen s nadsázkou nabízíme „výhodnou koupi“ – ženský a mužský pohled na svět v jedné knize.... celý text
Přidat komentář
Dnešní svět nabízí spoustu výrobků 2 v 1 nebo dokonce 3 v 1. Staré reklamní pravidlo, které má potencionální zákazníky přesvědčit ke koupi toho či onoho výrobku. Vždyť přece získat dva nebo tři výrobky za cenu jednoho je přece lákavé! Takže nás to má přesvědčit a přitáhnout ke starému známému pořekadlu. No, nekup to, když je to tak výhodné! Zároveň se celým souborem táhne jako červená nit tak trochu i to, že Veronika Žilková a Martin Stropnický jsou takové dvě osobnosti, které to po dlouhá léta táhlo k sobě až je život jednoho dne propojil.