333 tipů a triků pro internetový marketing
Viktor Janouch
Prosaďte se také na Internetu a sociálních sítích! Poradí vám dlouholetý školitel internetového marketingu a autor českého bestselleru Internetový marketing. V jediné knize najdete všechny odpovědi a množství tipů a postupů z praxe. Publikace formou krátkých a stručných článků nabízí sbírku těch nejužitečnějších informací a konkrétních postupů internetového marketingu. Kdykoli si nevíte rady, hledáte konkrétní řešení, postup nebo tip, jak být efektivnější, stačí nalistovat příslušnou stranu. Kniha z edice 333 tipů a triků odpoví na všechny vaše otázky, seznámí vás s důmyslnými postupy profesionálů a ukáže vám, jak vaše představy okamžitě použít v praxi. Autor v knize představí mimo jiné: * Jakou zvolit správnou komunikační a marketingovou strategii * Jak na SEO, klíčová slova a úspěšný obsah webu * Jak na výkonnou PPC inzerci a měření konverze * Jak na slevy, partnerské programy a další podporu prodeje * Jak na pozitivní public relations a vyrovnat se negativními ohlasy * Jak na e-mailový marketing a měření jeho výkonnosti * Jak vyhodnocovat návštěvnost webu nebo e-shopu * Jak v Google Analytics sledovat události a sledovat cíle Na CD najdete užitečný software využívaný v oblasti internetového marketingu. Dále s CD získáte odkazy na webové aplikace a řadu užitečných dokumentů, prezentací a tabulek využitelných v procesu internetového marketingu.... celý text
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2010 | Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích |
2011 | 333 tipů a triků pro internetový marketing |
2014 | Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk |
(10/10) K této knize jsem se dostal přes předmět Internet Marketing (vyučovaný přímo autorem), který jsem si zapsal jen proto, že mě zaujal (a kredity navíc se vždy hodí) a dobře jsem udělal. V praxi mi to nejspíš k ničemu nebude, ale celkově je to poměrně zajímavé téma, díky kterému se dovíte např. to, jak fungují vyhledávače, zda lze ovlivnit výsledky a pořadí ve vyhledávání, co byste měli udělat, pokud zakládáte e-shop (a že je toho celkem dost) apod. Kniha je psaná srozumitelně a pokud by mě někdy napadlo podnikat nebo bych jen potřeboval informace k danému tématu, určitě po ní sáhnu znova. (15. 11. 2013)