Architektura softwaru
Petr Eeles
Chcete navrhovat lepší software? Potřebuje architektura vámi navrženého projektu pevnější základy? Naučte se navrhovat architekturu, která povede vznikající software k úspěšnému konci. Dvojice autorů vám představí základní postupy nutné pro správný návrh robustní architektury, stejně jako proces tvorby dokumentace a znovupoužitelných prvků architektury. Veškeré poznatky jsou v dalších kapitolách demonstrovány na případové studii. V ní se autoři zaměřují na roli architekta v procesu vzniku softwaru a obvyklé problémy, které tento proces mohou provázet. Knihu uzavírá soubor univerzálních postupů, které lze aplikovat na většinu dnes vznikajících složitých systémů. V knize se mimo jiné naučíte: - Znát vazby architektury na další části softwarového projektu - Zvládnout roli architekta v typickém projektu vývoje softwaru - Přesně navrhnout architekturu na základě požadavků - Nasazovat opětovně použitelné prvky architektury - Vytvářet dokumentaci architektury pro další zainteresované strany - Spolupracovat s dalšími členy vývojového týmu Kniha je nepostradatelným zdrojem informací nejen pro softwarové architekty, hodnotné informace v ní najdou i projektoví manažeři, vedoucí vývojových týmů, programátoři, testeři a analytici.... celý text
Literatura naučná PC literatura
Vydáno: 2011 , Computer Press (CP Books)Originální název:
The Process of Software Architecting
více info...