Byznys má duši
Alan Cohen
Všichni chceme mít úspěch a prosperovat, ale přitom tomu neobětovat vlastní duši a duchovní cestu. Je to vůbec možné? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen vysvětluje, že ano. Při práci a podnikání totiž nebojujeme s vnějšími okolnostmi, konkurencí a omezenými zdroji, nýbrž s vlastními podvědomými představami. Očividnou lež opustíme poměrně snadno. Horší je však rozloučit se s přesvědčivými, hluboce zakořeněnými představami – mýty, podle nichž žije prakticky celá lidská společnost. S pomocí Alana Cohena máme šanci prohlédnout deset hlavních mýtů a iluzí, které nás poutají k zemi, jako například: • Smyslem byznysu jsou peníze. • Konkurence je zdravá a potřebná. • Odpovědi je třeba nalézt kdesi venku. • Zákony byznysu tvoří výjimku ze zákonů Života. • K úspěchu je nutná dřina. Pokud si uvědomíme, které z iluzí bereme za samozřejmě platné, můžeme v ně přestat věřit a konečně spatřit, že skutečnost není zdaleka tak těžká! Vesmír (Vyšší moc, Duch, Bůh, Zdroj...) nám dává úplně vše. Jakmile se zhroutí naše dosavadní mýty, budeme schopni to přijmout a v životě se nám přirozeně projeví hojnost! Během své dlouholeté praxe koučingu Alan Cohen identifikoval tři skupiny lidí, zápasících s otázkami peněz, prosperity a duchovního života. Někteří mají vynikající pracovní pozici, ale čelí ubíjející rutině, další podnikají či pracují příliš mnoho za málo peněz a hledají svobodu na cestě, kterou si zvolili. A třetí skupina upřednostňuje kreativitu a svobodu před vyděláváním milionů, ale na složenky si také musí nějak vydělat. Kniha promlouvá ke všem třem kategoriím a ukazuje cestu, jak je možné dosáhnout kariérního úspěchu, a přitom se také věnovat zálibám a naplnění svého poslání.... celý text
Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2019 , MetaforaOriginální název:
Spirit Means Business: The Way to Prosper Wildly Without Selling Your Soul, 2019
více info...
Přidat komentář
Štítky knihy
peníze ekonomie podnikání úspěch rozvoj osobnosti, osobní rozvoj podnikatelé obchodování, prodej prosperita obchodní úspěch
Autor smíchal myšlenky Rhondy Byrne (Tajemství) a Roberta T. Kiyosakiho (Bohatý táta, chudý táta) a přidal k nim notnou dávku Boha.
Není to špatné (myšlenky, inspirace), ale jen je to psáno takovým relativně nezáživným stylem, který asi ne všechny zaujme natolik aby knihu dočetli až do konce...