Třikrát v roli detektiva Charles Paris
Simon Brett
Charles Paris série
>
Obsahuje: Mrtvá strana mikrofonu, Situační tragédie, Vražda bez nápovědy Detektivní příběhy z prostředí britského rozhlasu a televize, spojené postavou amatérského detektiva. 1. vydání
Literatura světová Detektivky, krimi Romány
Vydáno: 1985 , OdeonOriginální název:
The Dead Side of the Mike, Situation Tragedy, Murder Unprompted
více info...
Přidat komentář
Takové překvapivě svěží, příběhy se rozvíjí v zajímavých kulisách rozhlasu, televize a divadla, postavy živé, sem tam vtípek.
Tři anglické detektivky z prostředí showbusinessu 80. let. Příběhy jsou napínavé, mají překvapivé rozuzlení a postrádají logické chyby, tak typické pro současnou tvorbu.
Pro příznivce anglických detektivek dobrá volba, nechybí ani typický "suchý"anglický humor, děj má patřičný spád a překvapivý závěr.
Detektivní příběhy z prostředí rozhlasu, televize, divadla v bristkém prostředí - vtipné glosování společnosti světa televize, rozhlasu a divadla, a pozlátko vztahů mezi režiséry, hererečkami, herci, dabérkami, dabéry, produčkními, uměleckýmu vedoucími a vůbec úsměvné prostředí světa lidí pohybujícím se v umění
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1999 | Prevítem snadno a rychle |
2007 | Další prevít? Jen to ne! |
2004 | Kdo to tady chodí! |
2008 | Prevítovy první krůčky |
1985 | Třikrát v roli detektiva Charles Paris |
Mrtvá strana mikrofonu: Taková úleva! Konečně knížka, co pořádně táhne po všech stránkách! Detektivka, jak jinak. Ale takhle pookřejete vždycky, jakmile se předtím marně brodíte stupiditami typu Plechový bubínek. 12/24
Situační tragédie: Televizi známe zvenku, ale že nás dokáže vcucnout dovnitř, co? Stejně jako Charles Paris, který nás provede vysílacími kuloáry a ještě přitom rozlouskne, proč zrovna povolilo chatrné požární schodiště - jako první vražedný karambol. Ty další Parise donutí hrabat se v literárním archivu. 16/24
Vražda bez nápovědy: Fakt elegantní! Do půlky sice nemá herecký smolař co řešit, ale jakmile padne hlavní hvězda, nastupuje on. Do role detektivní i ústřední. 20/24