Dosahujte svého. Prodej Face to Face
Marek Dragoun , Diana Dragoun
Pojďme si přiznat, že face-to-face prodáváme všichni každý den. Nejen své služby a produkty, ale i sami sebe či své nápady. Pokud už to musíme dělat, tak to pojďme dělat nejen "dobře", ale "perfektně". V knize naleznete veškeré funkční techniky pro každou chvíli obchodní schůzky. Od samotné myšlenky na klienta přes domluvení schůzky, prezentaci řešení, námitky až k finálnímu podpisu smlouvy. Co můžeme říct o sobě? To, že vše co máme: firmu, tým, dokonalý vztah, stálé klienty, tak je díky schopnosti prodávat. Na světě je 8 miliard lidí a je doopravdy umění postarat se o to, aby zákazníci koupili přímo od vás. Čím se liší naše kniha od ostatních? Tím, že vám jí nedovolíme pouze přečíst, ale donutíme vás hned použít nové znalosti v praxi. Jak? Pomocí testů a pracovního sešitu, abyste hned přemýšleli a mohli své znalosti aplikovat a zkoušet. Chcete být tím, pro koho je prodej zábava a radost? V knize naleznete mnoho technik a triků, které Vám pomohou: - Odhalit jak funguje mozek klienta - Jak najít a oslovit klienta - Překonat strach z telefonování - Stát se mistrem NLP a dostat se klientovi pod kůži - Vyvolat u klienta touhu - Věřit si - Sebevědomě prezentovat cenové nabídky - Snadně vyřešit námitky - Užívat si prodeje... celý text
Přidat komentář
Ještě nikdy jsem nečetla něco, co by bylo tak celistvé. Techniky komunikace, které fungují nejen v obchodě, ale i v běžném životě.
Krátká, úderná knížka téměř úplně bez balastu a s informacemi k nezaplacení, které jsem se nikde předtím nedozvěděl.
5/5. Největší přínos z knihy je ten, že pokud klient má nějaké námitky, tak to neznamená, že nechce můj produkt, ale znamená to, že váhá a snaží se domluvit na lepších podmínkách. Teď mám veškeré skripty rozhovoru, ve kterých je napsáno co, kdy a jak na to odpovědět.
Nejlepší, co jsem kdy četla! Jsem modelka a kniha mě naučila nejenom brát víc peněz za své služby, ale i domlouvat se na lepších podmínkách práci. Většinu věcí se dá použit i při komunikaci s partnerem.
Za mě super kniha, která má kapitolu o “broucích ve hlavě”. Nedá se stát úspěšným obchodníkem, pokud si o sobě myslíš přesně naopak. Doporučuji.
Největší problém u knih o obchodních jednáních je v tom, že autoři vždycky popisují jen jednu část: buď začátek schůzky, nebo cenovou prezentace, nebo práce s maminkami. Tahle kniha má přidanou hodnotu v tom, že je zde popsán každý krok schůzky, každá situace, která může nastat při obchodním jednání.
Kniha mě příjemně překvapila, nebyla tam jen suchá teorie, ale i spousta příkladů z reálného života, největší pecka je pracovní sešit, který vás donutí nejenom přečíst o SPINu, kupních motivech, ale rovnou i vytvořit vlastní prodejní texty, které si můžete vyzkoušet přímo v praxi.
Málokdo se narodí jako dobrý obchodník, umění prodávat je doopravdy ta dovednost, která sama sebe nezíská. Kniha mě nejvíc pomohla pochopit, jak přemýšlí klient a co dělám špatně. Proč ve škole nevysvětlují, že člověk má 3 mozky a nemůžeme ohrožovat “krokodýlí mozek”?
Byla jsem mezi prvními, kdo měl možnost přečíst tuto knihu. Každodenně pracuji s klienty (mám svoji SMM agenturu), přečetla jsem všechno možné o prodeji služeb a myslela jsem, že se mě už nedá překvapit, ale ano. V knize je spousta technik, které pomohou správně “dostat z klienta” přesně to, co chce a prezentovat klientům cenu tak, aby se nezdála vysoká. Za mě must have.
Dostal jsem knihu od autorů jako jeden z prvních. Ze začátku jsem myslel, že jako zaměstnanec nepotřebuji knihu o prodejích, vždyť nikomu nic neprodávám. Ale mýlil jsem se. Potřebujeme se cítit sebevědomě a prezentovat své nápady správným jazykem výhod. Je spousta komunikačních technik, které se hodí i do běžného života. Za mě – mužů doporučit.
Důrazně varuji všechny, komu vadí absolutně amatérská typografie, před nákupem této čalamády. Je těžké uvěřit, že v roce 2020 pustí do tisku někdo knihu, která je tak šíleně zpracovaná. Zkusil jsem první kapitolu, ale nedal jsem ani 3 stránky (typografická čalamáda, zmatený sloh, texty špatně čtivé, a bohužel i gramatické chyby), knihu jsem ani nevrátil, letěla rovnou do koše. e-e