Dračí Doupě II - Hry mocných

Dračí Doupě II - Hry mocných
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/210525/bmid_draci-doupe-ii-hry-mocnych-210525.jpg 4 4 4

Dračí Doupě II série

< 3. díl

Rozšíření pro Dračí Doupě II . Vaši hrdinové mají za sebou desítky dobrodružství a vystoupali vysoko na žebříčku moci. Tím ale jejich příběh nekončí. Dostat se na vrchol není vše - je třeba se tam udržet a prosadit své cíle. Každého z mocných opřádají sítě intrik. Musí se mít na pozoru před špehy a úkladnými vrahy, vyvracet fámy a lživá obvinění, čelit temné magii i přísnému dohledu církve. Vaše postavy začínají hrát hry mocných. Čeká je tanec na ostřích nožů i boj o holý život - a během toho budou rozhodovat o osudech království, dobývat hrady a uzavírat příměří, obracet lid na svou víru nebo rozkrývat mystická tajemství starší než samo lidstvo. V rozšíření pro Dračí doupě II najdete nová povolání ničitel, vůdce, černokněžník, divotvůrce, mstitel, stín, živlomág, žrec, paladin a inkvizitor. Můžete se těšit na více než sto nových zvláštních schopností, ukázkové organizace a města, pravidla pro dobývání hradů a práci s oddíly, bestiář s novými bytostmi a desítky námětů na příběhy mocných hrdinů. (Zdroj: nakladatelství Altar)... celý text

Přidat komentář

Morbidus
03.01.2022 3 z 5

Tuhle příručku ocení zejména ti, kteří v základních pravidlech DrD II vytrvali tak dlouho, že se jejich postavy potřebovaly posunout někam dál. Osobně to ale vnímám podobně jako u pravidel pro experty u DrD I; jen málokdo se dostane tak daleko, aby je skutečně ocenil. A tak mi většina technikálií ve zdejším textu unikla, pokud jsem je rovnou nepřeskočil (a to dělám zřídka). Co ale musím pochválit, jsou části nabízející zápletky pro dobrodružství, které jsou opět inspirující. Jako celek vyloženě nezklamalo ani nenadchlo.

Yarwen
31.07.2021 2 z 5

Pro mě, coby dlouholetého PJ, kdy vycházím z původních pravidel DrD, byla tato kniha mým prvním setkáním s novými pravidly DrD II - a musím se přiznat, nijak nadšený jimi nejsem. Přijdou mi kostrbaté a zbytečně složité. Avšak k samotné knize - vytvářet nová dobrodružství na vyšších úrovních při zachování napínavosti a výzvy pro hráče je velmi těžké. Tato kniha nastiňuje cesty, kterými je možné se ubírat, ale vyžaduje zároveň i velmi aktivní přístup samotných hráčů v rámci tvorby hry, světa a zápletek - což nebývá pravidlem. Přese všechny výtky představuje kniha inspiraci pro každého PJ, který občas těžce přemýšlí o tom, s čím novým přijít, aby i příští jeskyně byla stejně kvalitní té předchozí. (45%)