Jak mnohem lépe prodávat
Brian Tracy
Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků - uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků! Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především duševní hra a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej hlavní činností nebo důležitou součástí jejich práce - od šéfa velkého prodejního týmu až po řadového prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Advanced selling strategies
více info...
Přidat komentář
Tuto knihu považuji za "bibli" obchodníků. Podává informace od absolutních základů až po velmi zajímavé a praktické tipy. Velmi doporučuji každému, kdo se obchodu jakkoli věnuje, zejména pak nováčkům v obchodu.
Štítky knihy
psychologie podnikání rozvoj osobnosti, osobní rozvoj marketing podnikatelé obchodování, prodej manažerské dovednosti
Autorovy další knížky
2007 | Snězte tu žábu! |
2007 | Jak mnohem lépe prodávat |
2013 | Polibte tu žábu! |
2011 | Nový začátek – Jak nejlépe naložit s životem, který je před vámi |
2006 | Jak udělat dojem a přesvědčit |
Motivační knihy jsou si sice dost podobné a nabízejí většinou stejné nebo podobné řešení, ale tahle má něco do sebe a dokáže člověka probudit a povzbudit.Mě tato kniha dala hodně a pomohla mě k větším úspěchům..