Jak prodávat, když nikdo nekupuje
Dave Lakhani
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás. Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2010 , GradaOriginální název:
How to sell when nobody´s buying, 2009
více info...
Přidat komentář
Knížka tak nějak o ničem, dobré rady by se daly shrnout tak na jednu A4, rozhodně nelze aplikovat ve všech oborech. Zaměřeno hlavně na nové technologie a americkou kulturu a uvažování.
Autorovy další knížky
2010 | Jak prodávat, když nikdo nekupuje |
2008 | Přesvědčování: Umění dosáhnout svého |
Plně se shoduji s předcházejícím komentářem, lépe bych to nevystihla. Knížka vhodná jedině snad pro obchodníky pracující v MLM.