Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery
Joe Navarro , Toni Sciarra Poynter
Jak poznat, co si vaši spolupracovníci či klienti opravdu myslí, co cítí nebo zamýšlejí udělat? Jak skvěle zapůsobit na ostatní lidi, vyzařovat důvěru, autoritu a empatii a zanechat dobrý dojem? Autor bestselleru Jak prokouknout druhé lidi, bývalý agent FBI a firemní poradce v oblasti neverbální komunikace, vám ve své nové knize ukáže, jak porozumět neverbální komunikaci a mistrně ji využívat v pracovním životě - při jednání s kolegy, šéfy, zákazníky či obchodními partnery, při poradách, vyjednáváních, přijímacích pohovorech, prezentacích, obchodních obědech a v mnoha dalších situacích. Text plný příkladů z profesionální autorovy praxe provází více než čtyřicet modelových ilustrací.... celý text
Literatura naučná Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2011 , GradaOriginální název:
Louder than words
více info...
Přidat komentář
Hodně zajímavé čtení o tom, jak číst neverbální informace. V podstatě máte pocit, že to všechno intuitivně chápete a znáte, ale nikdy jste si to naplno a vědomě nevšimli.
Zajímavá knížka o neverbálních projevech. Bohužel v ní převažuje pohled na neverbální komunikaci optikou severoamerické kultury, a to nejen v příměrech (kde bych to chápal), občas jsem si říkal "hmm, ale tohle je u nás trochu jinak". Bohužel z mého pohledu to není knížka ani moc poutavá, ani moc čtivá, ale jako taková základní příručka pro neverbální komunikaci při obchodním jednání nebo během práce v korporátu poslouží.
Poutavá kniha o neverbální komunikaci, gestech, významu oblečení atd. v obchodních vztazích.
Čtivě psaná praktická kniha. Vysvětlí spoustu věcí, které jinak leckdo ani nepostřehne. Mnoho užitečných informací, které pomohou zlepšit vnímání okolí a jeho projevů a názorně vysvětlí bohatý slovník nonverbální komunikace.