Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů
Christine Harvey
vod: Proč vznikla tato kniha a jak z ní vytěžit maximum 7 PRVNÍ ČÁST PROJEKCE AUTORITY 1. Jin ajang vůdčích schopností 13 2. Vizuální kontakt 17 3. Pevný postoj 20 4. Účelová chůze . 22 5. Jak zvýšit svou energii . *. 25 6. Jak gestikulací zlepšit celkový dojem 28 DRUHÁ ČÁST SROZUMITELNOST A PŘESVĚDČIVOST 7. Odkud čerpat odborné znalosti a informace na libovolné téma 35 8. Síla důkazu 41 9. Emocionální důkaz 44 10. Logický důkaz 47 11. O čem to vlastně mluví? 51 12. Sestavte si osnovu svého projevu 54 TŘETÍ ČÁST PŮSOBIVOST A MAXIMÁLNÍ ÚČINEK 13. Jak se vyhnout sebezpochybnění 61 14. Mistrovství improvizace - jak bleskově sestavit dynamickou odpověď 64 15. Nehynoucí síla příběhů a příhod 70 16. Analogie posílí schopnost posluchačů zapamatovat si vaše sdělení 75 6 OBSAH ČTVRTÁ ČÁST JAK SI ZÍSKAT A UDRŽET POZORNOST 17. Co dělat a nedělat pro získání pozornosti 81 18. Otázky jako součást vašeho vystoupení 83 19. Zapojení posluchačů 88 20. Jak využít předvedení nebo ukázek pro udržení pozornosti 91 21. Pozornost udržíte, když publiku něco slíbíte 94 22. Co lze vytěžit z hlasové techniky 97 PÁTÁ ČÁST OSM ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÝCH ASPEKTŮ VEŘEJNÉHO PROJEVU 23. Typy projevů - skladba a vyváženost vašeho projevu 109 24. Emoce a humor 118 25. Otázky a odpovědi 124 26. Jak představit sama sebe i jiné řečníky 127 27. Jak řečníkovi poděkovat 132 28. Jak cenu předávat i přijmout 135 29. Jak pracovat s tlumočníky 142 30. Ošemetné a báječné věci, na které je dobré se připravit 146 Několik slov o autorce 150... celý text
Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1994 , Management PressOriginální název:
The Christine Harvey System of public speaking & leadership building
více info...
Přidat komentář
Štítky knihy
verbální (slovní) komunikace neverbální (mimoslovní) komunikace důvěra nenásilná komunikaceAutorovy další knížky
1991 | Tajemství úspěchu špičkových obchodníků světa |
1990 | Úspěch máte ve vlastních rukách |
1994 | Umění motivovat - Cesta k úspěchu |
1995 | Úspěch při získávání zákazníků |
1994 | Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů |
Starší kniha, která ale z mnoha myšlenek neztratila na reálnosti i dnes. Nemůžete však všechno brát doslova. Čte se hezky, ale pro sebevzdělávání bych zvolila novější knihu.