"Základem pro léčení i malování je myšlenka. Cokoli jí mohu naplnit a ona pak vyzařuje zpátky. Proto mohou vyzařovat i obrazy bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo několikátou reprodukci. Ta myšlenka tam pořád je. Dobrá nebo špatná. A podle toho jsou také obrazy pro člověka dobré nebo špatné. "
"Málokdo chce ve skutečnosti slyšet ten nitřní hlas, přiznat si své chyby a porážky. Většina lidí jde za rozumem, a jakmile rozum převyšuje cit, je to vždy špatné."
"Pro Bibli, pro Nový zákon, byl základem víry Mistr a jeho apoštolové. Dnes máme, bohužel, dobu, do které přidáme trochu Panny Marie, proložíme to Kristem, podložíme jógou a případně ještě trochu promažeme tantrismem. Z toho vznikají potom ty zásadní nesmysly, které pravé náboženství jen zeslabují.
My, lidé z tak zvaného civilizovaného světa, jsme moc málo moudří. Zatímco my jsme tu vedli války, vyráběli zbraně a starali se o to, jak ještě více zpohodlnit svá obydlí a celý život, v Orientu zatím pracovali. Duchovně pracovali."
"Základem pro léčení i malování je myšlenka. Cokoli jí mohu naplnit a ona pak vyzařuje zpátky. Proto mohou vyzařovat i obrazy bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo několikátou reprodukci. Ta myšlenka tam pořád je. Dobrá nebo špatná. A podle toho jsou také obrazy pro člověka dobré nebo špatné. "
"Málokdo chce ve skutečnosti slyšet ten nitřní hlas, přiznat si své chyby a porážky. Většina lidí jde za rozumem, a jakmile rozum převyšuje cit, je to vždy špatné."
"Pro Bibli, pro Nový zákon, byl základem víry Mistr a jeho apoštolové. Dnes máme, bohužel, dobu, do které přidáme trochu Panny Marie, proložíme to Kristem, podložíme jógou a případně ještě trochu promažeme tantrismem. Z toho vznikají potom ty zásadní nesmysly, které pravé náboženství jen zeslabují.
My, lidé z tak zvaného civilizovaného světa, jsme moc málo moudří. Zatímco my jsme tu vedli války, vyráběli zbraně a starali se o to, jak ještě více zpohodlnit svá obydlí a celý život, v Orientu zatím pracovali. Duchovně pracovali."