Je to taková hubeňoučká kniha, která obsahuje spoustu zajímavých informací. Bohužel jako celek mi kniha nepřijde konzistentní. Je to takový pelmel. Od všeho trochu a do hloubky nic. Co mě přivedlo k rozhodnutí nebrat ji vážně bylo konstatování v kapitole 10, kde autor uvádí, že "lektor je původce napětí - poučený s vlastním názorem. Posluchač získává poznatky a má podřízenou roli". To jako vážně? Člověk by si myslel, že v pedagogice a andragogice jsme o kus dál a vztah(y) během učení vnímáme jako partnerský(é). Nakonec, kdo může říci, že i když do dialogu vstupuje jako "poučený", sám se během něj ničemu novému nenaučí? Že něco nového nezjistí? Leda by nebyl schopen sebereflexe.
Je to taková hubeňoučká kniha, která obsahuje spoustu zajímavých informací. Bohužel jako celek mi kniha nepřijde konzistentní. Je to takový pelmel. Od všeho trochu a do hloubky nic. Co mě přivedlo k rozhodnutí nebrat ji vážně bylo konstatování v kapitole 10, kde autor uvádí, že "lektor je původce napětí - poučený s vlastním názorem. Posluchač získává poznatky a má podřízenou roli". To jako vážně? Člověk by si myslel, že v pedagogice a andragogice jsme o kus dál a vztah(y) během učení vnímáme jako partnerský(é). Nakonec, kdo může říci, že i když do dialogu vstupuje jako "poučený", sám se během něj ničemu novému nenaučí? Že něco nového nezjistí? Leda by nebyl schopen sebereflexe.