Kreativita a její rozvoj
Petr Žák
Publikace vymezuje základní principy rozvoje kreativních schopností především firemních zaměstnanců. Publikace Kreativita a její rozvoj je určena: - trenérům a školitelům, kterým poskytne řadu teoretických i praktických informací, jež upotřebí při školeních a cvičeních - personalistům, kterým nabídne řadu zajímavých rad a tipů jak rozvíjet dovednosti pracovníků ve firmě - i širší čtenářské veřejnosti, tedy všem, kdo sami pociťují, že by měli zvedat laťku svého umu výše a výše. Dozvíte se: jak je kreativita definována jaká kritéria a jaké základní rysy kreativity rozeznáváme které překážky bránící tvořivému přístupu existují a jak je překonat jak podle různých teorií funguje kreativní lidský mozek, jak na tvořivost nahlíželi představitelé různých historických epoch co představují a obsahují tzv. systémy kreativního řešení problému co jsou tzv. kreativní techniky, k čemu slouží a jak je uplatnit v praxi jak rychle a správně popsat problém, který je třeba řešit že sběr informací může probíhat různými způsoby a kdy je který nejvhodnější které techniky a jakým způsobem můžeme využít ve fázi hledání nápadu které techniky jsou účelné při sestavování řešení že nezbytná je nejenom nápad, ale i vhodné naplánování a realizace. A hlavně, publikace vám nabídne 120 jedinečných testů, cvičení a technik, které můžete využít pro rozvoj vašich podřízených nebo vylepšování vlastních dovedností. O autorovi: Petr Žák je absolventem divadelní fakulty Janáčkovy akademie Múzických umění v Brně. Původním zaměřením divadelní režisér, student jednoho ze zakladatelů brněnské Husy na provázku, prof. Petera Scherhaufera. Pět let působil jako kmenový režisér Horáckého divadla v Jihlavě a jako jeho umělecký šéf. Po pěti letech přehodil výhybku a stal se finančním a investičním poradcem ve společnosti ING. U této společnosti zastával pozici agenturního trenéra a konzultanta. V současnosti pracuje ve společnosti NEWTON Solutions, a.s. jako interní trenér, konzultant a kouč. Společnost NEWTON Solutions, a.s. se zabývá konzultacemi, poradenstvím a prožitkovými tréninky v oblasti řízení lidských zdrojů. ... celý text
Přidat komentář
První půlka byla hrozná. Pardon, ale pro běžného čtenáře tahle kniha opravdu není. Příliš mnoho neobvyklých slov a termínu, začátek nevypadal špatně, ale potom se mi to četlo tak těžko, že jsem knihu ani nechtěla dočíst. Druhá půlka byla už trochu lepší. Dávám jednu hvězdu za pěknou grafiku a druhou za spoustu příkladů, jak kreativitu využít. Doporučím spíš pro manažery nebo někoho, kdo zkoumá věci více do hloubky.