Kreativní copywriting
Anna Sálová
33 inspirací pro ještě lepší copywriting Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.... celý text
Přidat komentář
Doporučuji pro všechny copywritery ať už pracují sami nebo v týmu. Techniky jsem si upravila na míru, ale kniha mě velmi inspirovala.
Knížku jsem si vybrala, abych se dozvěděla, co si mám pod termínem copywriting představit. Za mě prima, nakoukla jsem pod pokličku a líbila se mi hravá forma.
Pro mě jako copywriterku to byla celkem užitečná kniha, která má přínosný obsah. Spoustu věcí jsem brala jako samozřejmost. Řekla bych, že je spíše pro začínající copywritery nebo lidi, kteří se chtějí dozvědět více o tomto oboru. I tak jsem se dozvěděla nějaké nové postřehy a jsem za to ráda. Je vidět, že autorka se v oboru pohybuje už dlouho a má zkušenosti na to sepsat to všecko na papír.
Kniha mne moc neoslovila, je psána takovým... americkým (free/cool) stylem. Možná to bude tím, že asi nejsem ta správná cílovka (jsem copywriter samouk co má vlastní e-shop) - kniha zaujme spíše mladé copywritery a marketéry z moderních korporací...
Na můj vkus tam bylo spousty anglických slov, vět i když je mi jasné, že ti co se tím živí tak pro ně je to naprosto přirozené. Jenomže já jsem sáhla po knize české autorky kvůli tomu, že jsem se domnívala, že se bude jednat o pokus "počeštit" toto téma a přiblížit ho širší veřejnosti...
Při čtení mi vadilo, že v textu byla spousta odkazů na další kapitoly - tudíž musíte neustále někam listovat abyste věděli o co půjde v následujících větách.
Nicméně přesto všechno jsem si nakonec několik zápisků z knihy udělala...
Autorovy další knížky
2015 | Copywriting |
2018 | Kreativní copywriting |
2020 | Copywriting: Pište texty, které prodávají |
Někdo si dal tu práci a sepsal užitečné postupy a nápady, díky čemuž já strávím méně času hledáním a zkoumáním.
Například myšlenkové mapy... jak jsem bez toho mohl existovat. Pro zájemce doporučím jednoduchý a přehledný program Xmind.
Děkuji za tipy, dost mi pomohly v práci.