Lean podnikání
Ash Maurya
Žijeme v době jedinečných příležitostí zavádět inovace. Vzniká více produktů než dříve, ale většina z nich nedokáže uspět – ne proto, že by nenaplňovaly to, k čemu směřovaly, ale proto, že to nejsou ty správné produkty, a proto jsme na ně zbytečně plýtvali časem, penězi a úsilím. To, co potřebujeme, je systematický proces, díky němuž se rychle prolustrují plánované produkty, čímž se zvýší naše šance na úspěch. A to vše slibuje přístup Lean podnikání. V této inspirativní knize provádí Ash Maurya své čtenáře jednotlivými kroky náročné strategie, jak dosáhnout "zdravého vztahu produkt/trh" v jejich právě se rodícím podnikání, založené na jeho vlastní zkušenosti s vytvářením široké škály produktů jak z high-tech oblasti, tak i z oblastí netechnických. Vychází přitom z myšlenek a konceptů několika inovativních metod, včetně přístupů zvaných Lean Startup, Customer Development (proces vývoje zákazníka) a bootstrapping (svépomocné financování např. startupu). Lean podnikání je ideálním nástrojem pro obchodní manažery, ředitele, vlastníky malých podniků, vývojáře a programátory, a každého, kdo má zájem rozjet vlastní podnikání.... celý text
Přidat komentář
V internetovom podnikaní nie som nováčik a táto (audio) kniha bola pre mňa sklamaním. Proste mi nič nedala. Ale pre niekoho kto začína, môže pomôcť v orientácii. Je to viac menej teoretická kniha, nie praktická. Chýba jej temná stránka v obsahových témach. Je to taký ten americký happy style.
Bohužel velké zklamání. Samá teorie, spousta anglických výrazů. Navíc jsem knihu poslouchat ve formě audia, takže mi chyběly i nákresy pomůcek, které autor doporučuje. Možná by kniha pomáhala nadšenému marketérovi, ale pro obyčejného smrtelníka nic moc.