Kotel strachu
Joe Dever
Lone Wolf - série Magnakai série
< 4. díl >
Jsi Lone Wolf, poslední z mistrů řádu Kai. Nad Magnamundem se vznáší stín války a tví nepřátelé násobí své síly, aby ti zabránili ve splnění poslání. Nemůžeš otálet. Nepřátelské obrněné legie pochodují k městu, pod jehož ulicemi leží skryt předmět, po němž pátráš - Kámen vědění z Tahou. V Kotli strachu musíš být při hledání Kamene vědění ve fantastickém městě, postaveném před mnoha tisíci lety, vždy o krok napřed před svými nepřáteli. Dobrodružství Lone Wolfa představují unikátní interaktivní sérii, v níž se každý čtenář stává hrdinou a sám rozhoduje o průběhu napínavého příběhu. Každou epizodu lze hrát samostatně, nebo je lze zkombinovat a získat tak fantastický RPG epos.... celý text
Dobrodružné Fantasy Gamebooky
Vydáno: 2016 , MytagoOriginální název:
The Cauldron of Fear, 1987
více info...
Přidat komentář
Hodně dobrá atmosféra. Pokud člověk odehrál předchozí díly, bitvy jsou celkem jednoduché. Ovšem to neplatí o té závěrečné, tam tedy opravdu nevím, jak toho Zakhana picnout...
Když mi brácha poslal odkaz na aplikaci na Android, která obsahuje všechny gamebooky o Lone Wolfovi (v AJ a zdarma), tak jsem to hned nainstaloval a začal smažit tuhle nostalgickou klasiku. V podstatě jsme na tom vyrostli a můžu říct, že díky gamebookům mám rozvinutou představivost. Kam se hrabou dnešní fantasy naservírovaná na stříbrném podnose? Musíte si to hezky v hlavě zrekonstruovat, kreslit si mapku, vést si inventář, no prostě paráda :-)
Ufff...tenhle gamebook byla fuška. Bylo to dlouhé putování do útrob Tahou, kde na Vás čeká další Lorestone. Tahle šílenost Vás pořádně vybičuje, protože se potkáte s dosud nejtužším bosem a (konečně!) Vám ani Somerswend (nebo jak se tomu meči nadává) nepomůže! Sakra tolikrát jsem chcípnul a reloadoval, že jsem se z toho dočista unavil a musel jsem dokonce vyhledat pomoc na internetu. Dám si chvíli pohov, protože deset gamebooků za měsíc...už mi není dvanáct :-)
Devátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.
Autorovy další knížky
1992 | Útok ze tmy |
1993 | Oheň na vodě |
2012 | Kaltské jeskyně |
1996 | Meč slunce |
2018 | Stíny nad řádem Kai |
Putování do Kotle a Kotel samotný je poměrně jednoduché, leč stále zajímavé. Na konci dostaneme přičuchnout k bitvě a jako správní spasitelé světa přijmeme výzvu velitele nepřátelských vojsk - Zakhana Kimaha.
Sundat tohohle typka je poměrně těžké a budete potřebovat velkou dávku štěstí při hodu kostkou (náhodnem výběru).
Na závěr se nám samozřejmě narýsuje epický konec našeho putování za kameny.