Kotel strachu
Joe Dever
Lone Wolf - série Magnakai série
< 4. díl >
Jsi Lone Wolf, poslední z mistrů řádu Kai. Nad Magnamundem se vznáší stín války a tví nepřátelé násobí své síly, aby ti zabránili ve splnění poslání. Nemůžeš otálet. Nepřátelské obrněné legie pochodují k městu, pod jehož ulicemi leží skryt předmět, po němž pátráš - Kámen vědění z Tahou. V Kotli strachu musíš být při hledání Kamene vědění ve fantastickém městě, postaveném před mnoha tisíci lety, vždy o krok napřed před svými nepřáteli. Dobrodružství Lone Wolfa představují unikátní interaktivní sérii, v níž se každý čtenář stává hrdinou a sám rozhoduje o průběhu napínavého příběhu. Každou epizodu lze hrát samostatně, nebo je lze zkombinovat a získat tak fantastický RPG epos.... celý text
Dobrodružné Fantasy Gamebooky
Vydáno: 2016 , MytagoOriginální název:
The Cauldron of Fear, 1987
více info...
Přidat komentář
Putování do Kotle a Kotel samotný je poměrně jednoduché, leč stále zajímavé. Na konci dostaneme přičuchnout k bitvě a jako správní spasitelé světa přijmeme výzvu velitele nepřátelských vojsk - Zakhana Kimaha.
Sundat tohohle typka je poměrně těžké a budete potřebovat velkou dávku štěstí při hodu kostkou (náhodnem výběru).
Na závěr se nám samozřejmě narýsuje epický konec našeho putování za kameny.
Hodně dobrá atmosféra. Pokud člověk odehrál předchozí díly, bitvy jsou celkem jednoduché. Ovšem to neplatí o té závěrečné, tam tedy opravdu nevím, jak toho Zakhana picnout...
Když mi brácha poslal odkaz na aplikaci na Android, která obsahuje všechny gamebooky o Lone Wolfovi (v AJ a zdarma), tak jsem to hned nainstaloval a začal smažit tuhle nostalgickou klasiku. V podstatě jsme na tom vyrostli a můžu říct, že díky gamebookům mám rozvinutou představivost. Kam se hrabou dnešní fantasy naservírovaná na stříbrném podnose? Musíte si to hezky v hlavě zrekonstruovat, kreslit si mapku, vést si inventář, no prostě paráda :-)
Ufff...tenhle gamebook byla fuška. Bylo to dlouhé putování do útrob Tahou, kde na Vás čeká další Lorestone. Tahle šílenost Vás pořádně vybičuje, protože se potkáte s dosud nejtužším bosem a (konečně!) Vám ani Somerswend (nebo jak se tomu meči nadává) nepomůže! Sakra tolikrát jsem chcípnul a reloadoval, že jsem se z toho dočista unavil a musel jsem dokonce vyhledat pomoc na internetu. Dám si chvíli pohov, protože deset gamebooků za měsíc...už mi není dvanáct :-)
Devátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi.
Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.
Autorovy další knížky
1992 | Útok ze tmy |
1993 | Oheň na vodě |
2012 | Kaltské jeskyně |
1996 | Meč slunce |
2018 | Stíny nad řádem Kai |
(SPOILER) S tohoto dílu mám smíšené pocity
Nápad že jedeme někam, kde bude brzo velká bitva je super.
Ale přišlo mi celé to putování takové lineárni.
Jednak moc rychlé,.
Jsme ve velkém městě, ale neměl jsem možnost nic nakoupit.
Celkem málo souboju a až moc snadné.
A pak zase konečný souboj, kde absolutně nesmyslně pokud mám sommersword kniha mi nenabídne použít prsten nebo dýku to je fakt mega hovadina. Čili s kouzelnym mečem skoro není možnost vyhrát, ale bez něj jsem vyhrál bez ztráty jediného života? To je naprostý výsměch logiky.
Kdybych knihu nehrál se synem, začal bych uvažovat jestli mám vůbec chuť na další díly.