Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306685/mid_marketing-jako-strategie-vedouci-k--IKj-306685.jpg 1 1 1

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."... celý text

Přidat komentář

zdenek6896
24.09.2023 1 z 5

Není to úplně marné, začátek fajn, ale upřímně... kolik firem tu řeší problém, že 10% ze jejich 250ti značek nevydělává...
Není to čtení pro manažery menších a středních firem

Autorovy knížky

Nirmalya Kumar
indická, 1960
2008  20%Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu