Masová média
Jan Jirák , Barbara Köpplová
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. ... celý text
Přidat komentář
Velmi rozsáhlá a podrobná kniha věnující se médiím obecně, masovým médiím, síťovým médiím a etapám s nimi spojenými - historie, vývoj, nástup, technologie, změny, přístupy, teorie, normy, legislativa, financování, vlivy atd. Zkrátka tato publikace ukáže čtenáři, jak vlastně média fungují a odkud se vzala. Doporučuji všem, kteří se o téma zajímají, i laikům!
Výborně zpracovaná kniha, která dává poměrně ucelený přehled o masových médiích. Nechybí jejich historie, teorie, podle kterých by měla tato média fungovat a pak samozřejmě ukázky, jak fungují tato média opravdu.