Medonosný marketing
Vladimír Kuchař
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. ... celý text
Přidat komentář
![simon_a simon_a](https://www.databazeknih.cz/img/users/27_/27073/27073-L7n.jpg?v=1409225466)
![5 z 5 5 z 5](img/content/ratings/5.png)
muž, který píše stručně, výstižně a s vtipem :) Super kniha pro všechny, kteří podnikají nebo podnikat chtějí. Poznáte, jak si najít klienta, jak si ho udržet. Ukázka také ja, jak se stát expertem v oboru. Kniha má konkrétní tipy a ukázky.
![psavec psavec](https://www.databazeknih.cz/img/users/27_/27041/27041.jpg?v=1381127969)
![3 z 5 3 z 5](img/content/ratings/3.png)
Některé postupy z té knihy používám a celkem to funguje. Pět hvězdiček však nedám, protože mám pocit, že jsem se větší měrou nechal chytit na lep medového názvu knihy, než že by to byl až takový zázrak.
![5 z 5 5 z 5](img/content/ratings/5.png)
Stručné, výstižné a zajímavé rady, které jsou určeny především pro malé a střední firmy, které nemají statisíce či miliony na svou propagaci. Autor na necelých 200 stranách nabízí moderní přístupy k zákazníkům, které nestojí tolik peněz a mohou naopak firmě přinést vyšší hodnotu než klasické tradiční marketingové postupy. V knize jsou popsány i současné moderní trendy např. využití sociálních sítí, a internetové komunikace, jak si zákazníka udržet, jak získat kontatky atd. Kniha je napsána čtivě a jednoduše. Proto je vhodná nejen pro studenty nebo lidi přímo z praxe ale i pro neodbornou veřejnost.
Kniha nabízí stručné shrnutí moderních marketingových nástrojů. Na mne až moc zaměření marketingové práce na facebooku a sociálních sítí. Přišlo mi že kniha stále čerpá z poznatku, že nejlepší byznys se dělá kvůli penězům, a proto mi některé marketingové i když medonosné strategie přišly laciné.Nejlepší marketingovým nástrojem, je a vždy a bude chodící spokojený zákazník, z něhož stane Váš marketingový specialista.