Myšlenkové mapy pro děti - rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole
Tony Buzan
Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich „vynálezcem“ a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou formou představuje mladším čtenářům. Metoda myšlenkových map dětem pomůže zefektivnit psaní poznámek a učení, zkrátit dobu strávenou nad domácími úkoly, rozvíjet kreativitu a představivost, zlepšit paměť. Naučí se nejen zefektivnit práci do školy, ale třeba i jak naplánovat narozeninovou oslavu, aniž by na něco zapomněly, nebo jak napsat dopis. Díky knize přijdou děti na to, jak: - Uvolnit představivost a přicházet s novými nápady. - Snadno si pamatovat údaje a čísla. - Dělat si lepší a srozumitelnější poznámky. - Soustředit se a šetřit čas. - Jednoduše plánovat. - Zazářit u zkoušek. Kniha je zaměřená na to, aby se děti při práci s ní bavily. Je plná obrázků, vtipů a hlavolamů, které pomohou dětem zlepšit soustředění a paměť. Je určena zejména pro děti ve věku od 7 do 14 let, na své si ale mohou přijít i starší děti, a dokonce i dospělí, kteří se doposud s myšlenkovými mapami nesetkali. Tony Buzan, autor myšlenkových map a odborník na mozek a jeho využívání, učí myšlenkové mapy děti po celém světě už více než třicet let. Jeho metody pomohly milionům dětí i dospělých uvolnit kreativitu, zlepšit paměť, rychleji číst a celkové lépe využívat mozek.... celý text
Literatura naučná Psychologie a pedagogika Pro děti a mládež
Vydáno: 2013 , BizBooksOriginální název:
Mind maps for kids, 2013
více info...
Přidat komentář
Štítky knihy
myšlenkové mapyAutorovy další knížky
2012 | Myšlenkové mapy |
2013 | Rychlé čtení |
2013 | Používejte hlavu |
2013 | Trénink paměti |
2007 | Mentální mapování |
Omlouvám se za příměr, ale to je tak, když se z každého prdu musí udělat kulička. Neříkám, že kniha nemůže někomu přinést pár nových informací, ale bude jich jen velmi málo, zato hojně opakované na každé druhé straně.
Prostě někomu vyhovuje klasické školní zapisování v bodech, řádcích, odstavcích, doplněné o podtrhávání a pár zvýrazňovačů, někdo si to raději rozhodí na velký papír s obrázkama a barvičkama. Myšlenkové mapy jsou dle mého vhodnější pro kreativní činnost, nějaký ten brainstorming, kurzy tvůrčího psaní atp., ale obávám se, že třeba v českém školství, kde se musí spousta věcí prostě "nadrtit", je myšlenková mapa zbytečným luxusem. Musím konstatovat, že já jsem z knížky dost zklamaná.