Přehled andragogiky
Jaroslav Veteška
Cílem publikace je představit vývoj a význam teorie a praxe vzdělávání dospělých a přiblížit vznik a rozvoj andragogické vědy v mezinárodním kontextu. Obsah je orientován jednak na teoretické poznatky z učení a vzdělávání dospělých, jednak na praktické aplikace do oblasti rozvoje a řízení lidí. Věnuje se také podnikovému (firemnímu) vzdělávání, kompetencím a kvalifikaci lektora či legislativě ve vzdělávání dospělých v ČR. Kniha je určena studentům VŠ, učitelům, akademickým a vědeckým pracovníkům, tutorům, lektorům, manažerům, a metodikům vzdělávání, tvůrcům vzdělávací politiky, personalistům a odborníkům na HR.... celý text
Přidat komentář
Autorovy další knížky
2012 | Andragogický slovník |
2010 | Kompetence ve vzdělávání dospělých |
2016 | Přehled andragogiky |
2008 | Kompetence ve vzdělávání |
2016 | Gerontagogika |
Možná nejsem správný cílový čtenář a měla jsem od knihy jiná očekávání, ale... tohle mě tááák nebavilo. Na akademické texty jsem zvyklá, nepotřebuju přemíru popularizačního nádechu či přílišnou jednoduchost; odbornost by byla v pořádku pro tento typ knihy. Ale přišlo mi to opravdu suché, bez života; dalo by se to dle mého pojmout mnohem lépe. Limituje mě jistě to, že na danou tematiku nejsem přímý odborník. Nicméně jako vysokoškolská pedagožka do oboru také částečně spadám a plánovala jsem se něco zajímavého přiučit, dozvědět se více o oboru jako takovém. Fakta tam jsou, o tom žádná, ale spojení s praxí, aplikace, prostě jakákoliv živná půda pro reálnou změnu myšlení nebo konání nebo zkrátka jen informační obohacení zajímavou formou - to v tom prostě nevidím.