Prezentace v marketingových komunikacích
Ladislav Kopecký
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.... celý text
Přidat komentář
Tuhle knížku bych vrazila do ruky všem žáčkům na druhém stupni základní školy a studentům střední školy, kteří vstupují do světa prezentování. Publikace se samozřejmě nevyhla jisté zastaralosti, zejména v rámci zmíněných technologií, navzdory tomu však principiélně odolává zubu času a člověk si z ní něco odnese i dnes. Doporučovala bych všem lidem, kteří mají trému z prezentování, ale chtějí ji překonat, s prezentováním začínají nebo si chtějí utříbit myšlenky v tématu.
Autorovy další knížky
2002 | Lidé a peníze |
2013 | Public relations |
2010 | Prezentace v marketingových komunikacích |
Podnětný titul.