Psychologie učení
Jan Průcha
Fenomén učení hraje v životě všech lidí prvořadou roli – setkáváme se s ním od kolébky až do nejvyššího stáří. Kniha klade důraz nejen na klasické teoretické koncepce učení, ale i na aktuální problémy ve výchovně-vzdělávací praxi. Autor vychází ze současného názorového trendu v zahraniční psychologii a pedagogice, založeného na přesvědčení, že objasňování a ovlivňování veškerých edukačních procesů ve školním i jiném prostředí musí být podloženo důkazy. Proto je velká pozornost věnována výzkumům učení, jejich metodám a výsledkům, a to i těm, které jsou v českém prostředí málo známé nebo mohou být pro čtenáře jinak pozoruhodné. Kniha je určena studentům pedagogických a psychologických oborů, učitelům a výzkumným pracovníkům ve společenskovědní oblasti.... celý text
Přidat komentář
Autorovy další knížky
1997 | Moderní pedagogika |
2008 | Pedagogický slovník |
2000 | Přehled pedagogiky |
2009 | Pedagogická encyklopedie |
2002 | Učitel – současné poznatky o profesi |
Odborně a přehledně sepsaná publikace určená pro všechny zájemce o danou oblast. Vhodná nejen pro učitele, ale i psychology, sociální pracovníky a prostě všechny, které nějak blíže problematika učení zajímá a chce se dozvědět nějaké zajímavé poznatky a studie z tazkvaně školního prostředí. Pro každého, koho zajímá vliv motivace, vzdělanosti rodičů, přítomnosti internetu doma... a tak dál, na prospěch (nejen) žáka.
Výhodou je i poměrně solidně zpracovaná grafická část knihy.