Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
James Watt
Neztrácejte čas s pitomými podnikatelskými plány. Zapomeňte na čísla o prodeji. Nedbejte na rady. Vsaďte všechno na to, čemu věříte. Díky těmto mantrám se firma BrewDog stala jednou z nejrychleji rostoucích značek, která se proslavila svými pivy, bary a crowdfundingovými kampaněmi. Minipivovar BrewDog založili dva mladí milovníci dobrého piva ze Skotska. Způsobili tak revoluci v řemeslné výrobě piva, přepsali knihy rekordů a jaksi mimochodem přinesli zcela nový přístup k podnikání. Spoluzakladatel firmy James Watt v knize Punkové podnikání shrnuje podstatu jejich úspěchu. Jeho anarchistická příručka se zabývá financemi (a tím, jak hlídat každou korunu) i marketingem (jak nepropagovat produkt, ale vést „křížovou výpravu“). Originální, zábavná a užitečná kniha přináší inspiraci pro všechny budoucí vizionáře.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2017 , 65. poleOriginální název:
Business for punks
více info...
Přidat komentář
Tihle kluci z Brewdog jsou teda punkeři. Vaření piva a podnikání podle všeho dost rozumí, jen si nejsem jistý, že by měli psát knihy.
Kniha na mě působí hlavně jako marketingový nástroj, který by měl ještě víc proslavit pivovar...
- Objem knihy je nahnaný spoustou citací (takřka na každé druhé stránce).
- Rady a tipy se často opakují.
- Kniha si obrovsky protiřečí. (Často se dočtete, že máte být punkeři, nehledět na pravidla a zvyklosti a jít do věcí po hlavě. A vzápětí vám doporučují ať nasloucháte lidem a uděláte si průzkum...)
- Celkově je kniha spíš motivační, než že by chtěla s něčím poradit.