Škola úspěchu - Jak jsem svůj neúspěch v prodeji obrátil v úspěch
Frank Bettger
Kniha Škola úspěchu - JAK JSEM SVŮJ NEÚSPĚCH V PRODEJI OBRÁTIL NA ÚSPĚCH je pro všechny,kteří se zabývají odvětvím obchodu. Ať už jste realitní makléř nebo prodáváte podílové fondy, reklamu či nápady - tato kniha je právě pro vás. Když bylo Franku Bettgerovi devětadvacet, byl neúspěšným prodejcem životního pojištění. Ve čtyřiceti vlastnil venkovské sídlo a mohl odejít do důchodu. Dozvíte se v čem tkví tajemství obchodu, které změnilo život Franka Bettgera z poraženého na nejúspěšnějšího, nejslavnějšího a nejlépe placeného prodejce životního pojištění v Americe.Bettger v knize odhaluje osobní zkušenosti a vysvětluje vyzkoušené principy, které vytvořil a dovedl k dokonalosti. Dělí se o poučné postřehy a krůček po krůčku radí, jak si vytvořit styl, přístup a vystupování vítězného obchodníka. Nezáleží na tom, co prodáváte, ale budete mnohem schopnější a vaše zisky porostou.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2012 , SSP Group , Incommunity , Baroque partnersOriginální název:
How I Raised Myself from Failure to Success in Selling, 2010
více info...
Přidat komentář
Treba brať ohľad na to, že kniha je napísaná v roku 1946, a teda, štýl písania je trochu iný akoby dnešný čitateľ očakával.
Samotný obsah je ale stále hodnotný, je tam aj pár nadšasových myšlienok.
Je to ako čítať Dalea Carnegieho, s rozdielom, že toto je čisto na osobný predaj.
Tohle je skvělý manuál pro začínající ale i obchodníky veterány. Management, Leadership. Kdokoliv se točí kolem obchodu a to i prodavač na krámě tak by to měl přečíst. Já jsem spokojený nadšený a určitě aplikuji. Takže se uvidíme ????
Kniha obsahuje zkušenosti a postřehy schopného obchodníka ale vlastně i dobrého znalce lidského chování nasbírané za mnoho let jeho praxe. Uzavřít obchod tak, aby z toho měly dobrý prospěch obě strany a zákazník neměl pocit, že byl k něčemu donucen nebo nějakým způsobem napálen, je svým způsobem umění. V silně konkurenčním trhu jsou rozhodující někdy i maličkosti. Kniha je sice z amerického prostředí, kde má tradice demokratického kapitalismu za sebou již dlouhý vývoj, ale je v mnohém poučná i pro naši žhavou současnost, kde bují praktiky různých "šmejdů", jejichž jediným cílem je obohatit se za každou cenu na úkor zákazníka, bez ohledu na jakoukoliv slušnost a etiku.
Ano, typická americká dementní publikace. Takových a dalších podobných, vychází každý týden na kila a já bych rád věděl kdo to ještě kupuje a vůbec čte. Dávno se píše rok 2016, firemní trapné večírky, společné zpívání a snaha o drzé okrádání zákazníků máme snad už dávno za sebou. Nebo, že by v Česku ještě ne?
Podnětné a inspirativní.