Zakázané přesvědčovací techniky

Zakázané přesvědčovací techniky
https://www.databazeknih.cz/img/books/76_/76513/bmid_zakazane-presvedcovaci-techniky-rZl-76513.jpg 3 15 15

Jak snadno přesvědčit ostatní, aby v různých situacích udělali to, co chcete? Dozvíte se v této neocenitelné příručce! Naučíte se, jak pomocí metod vycházejících z neurolingvistického programování dosáhnout svých cílů téměř nepozorovaně, aniž by se druhá strana cítila být manipulována. Autor na mnoha konkrétních příkladech ze soukromého i pracovního života ukazuje, jak vypadají přesvědčovací vzorce v praxi a jak si je procvičovat. Kniha je určena všem, kteří potřebují o něčem přesvědčit ostatní, tedy například manažerům, prodejcům, rodičům, učitelům, koučům, partnerům i jednotlivcům, zaměstnancům, zákazníkům, prostě komukoliv, kdo chce získat více toho, oč usiluje.... celý text

Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Grada
Originální název:

Persuasion Skills Black Book, 2009


více info...

Přidat komentář

zuzana4291
17.01.2021 4 z 5

Kniha je pro mě velkou inspirací, četla si i překvapivě dobře. I když na konci jsem předpokládaného výsledku nedosáhla.
Je to další osvětlení a ukázka NLP.

lucie0134
11.07.2019

Kniha k ničemu, stále říká co se bude dít a když se k tomu už dostane tak to není žádná sláva. Ztráta času takhle kniha, je to nekonečný úvod s otázkami pro vás a málo informací, které vlastně ani nevysvětlí. Raději si kupte Mentalistu, nebo Jak prokouknout druhé lidi od Navara. Dozvíte se mnohem více než v téhle.


Adelix
16.11.2016 2 z 5

Kniha slibuje vzrušující výsledky s pomocí instantních metod, ale upřímně, kdyby se mnou někdo mluvil způsobem popsaným v knize, tak si asi pomyslím, že je to magor. Nicméně některé techniky (například mluvte pomaleji a hlubším hlasem, představte si, že vyjednávací protějšek je váš přítel, atd.) jsou dobré. Navíc jsem se dozvěděla něco o neuro-lingvistickém programování, i když ta agitátorská forma mi moc nesedla, připomínalo mi to trochu takové ty umělé prodejní řečičky.

ladyba
04.06.2015 3 z 5

Reklama na knihu slibuje trochu víc, než doopravdy nabízí. Autor v jednotlivých lekcích témata nakousává, naznačuje, ale důsledněji nevyloží. Jako by nechtěl prozradit úplně všechno a přijít o svou vlastní klientelu. Přesto stojí za vaši pozornost. Seznámit se ní není ztrátou času.

Autorovy knížky

2011  57%Zakázané přesvědčovací techniky