Ako klameme ostatných aj sami seba, keď sa pokúšame schudnúť, nosíme značkové výrobky alebo platíme dane podobné
Dan Ariely
Odborník na ľudskú iracionalitu sa vo svojej najnovšej knihe zameral na to, ako a prečo klameme – nielen ostatných, ale aj sami seba.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2013 , PremediaOriginální název:
The (Honest) Truth About Dishonesty
více info...
Podobné knihy (3)
Proč hlupák zůstává hlupákem? A další psychologické fenomény David LackoKniha se skládá ze třinácti tematických esejí z oblasti kognitivní a sociální psychologie i dalších příbuzných vědeckých disciplín. Vzhledem ke své populárně-naučné formě je publikace vhodná nejenom pro studenty a odborn... více
Psychológia peňazí Dan Ariely
Akých omylov sa dopúšťame pri uvažovaní o peniazoch a ako utrácať rozumnejšie Prečo prerobíte, ak sa skúsite hrať na realitného agenta? Čo stojí za silami, vďaka ktorým naletíme na sezónne zľavy a prečo sme ochotní ce... více
Důvěra: Jediná věc, která dokáže změnit vše Rebecca R. Merrill
Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí" a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti". Stephen Covey, ml., v ní překonává... více
Štítky knihy
behaviorální ekonomieAutorovy další knížky
2009 | Jak drahé je zdarma? |
2011 | Jak drahá je intuice? |
2012 | Jak drahá je nepoctivost? |
2015 | Iracionálně váš… |
2018 | Psychológia peňazí |