100 způsobů, jak motivovat druhé přehled
Steve Chandler
https://www.databazeknih.cz/img/books/51_/51179/zpusobu-jak-motivovat-druhe-51179.jpg
2
1
1
Jednoduché, praktické a vynalézavé rady, jak pozitivně ovlivňovat lidi kolem sebe. Sto různých metod, tipů, zásad i rad. Každá je uvedena citátem, po němž následuje stručný rozbor dané myšlenky a většinou také ilustrativní příklad ze života.
Literatura naučná Psychologie a pedagogika
Vydáno: 2010 , EugenikaOriginální název:
100 ways to motivate others
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 100 způsobů, jak motivovat druhé. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha 100 způsobů, jak motivovat druhé v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2008 | Jak být tím, kým chceme |
2009 | 100 způsobů jak se motivovat |
2010 | 100 způsobů, jak motivovat druhé |
Ne, že by to byla vyloženě špatná kniha, ale má několik much, které nemůžu jen tak přejít. Jako nejdůležitější mi přijde to, že název sice slibuje 100 způsobů, ale celá knížka se týká tak deseti základních témat, která se rozebírají pořád dokola, z jiného úhlu, jinými slovy,...ale je to prostě něco, co tam autor říká už popáté. Je to samozřejmě fajn v tom, že to má člověk pořád na mysli + to podstatně zkracuje kapitoly, takže se motivačním tipem prokoušete do pěti minut, ale přesto mi to přijde trošku nefér. Další věc, díky které mi kniha trochu vadila, je obsese citáty - každá kapitolka musí začínat citátem, který je někdy relevantní jen s velkou fantazií. A taky mě trochu zklamalo, že těmi ostatními v nadpisu se myslí pouze podřízení. Takže ne úplně všichni ostatní v životě...některé rady se sice dají aplikovat šířeji, většina z nich se ale týká pracovního života. A ještě jedna věc - často se uvádí příklady komunikace autorů s jejich klienty, ale přijde mi, že to mají v naprosté většině případů směšně snadné a že klienta, který byl dost zatvrzelý, přesvědčí v jedné následující, obyčejné větě, které by se dalo pořád dobře oponovat.