222 úloh k jednotným přijímačkám - český jazyk a literatura přehled
František Brož
Sbírka testových úloh, nazvaná 222 úloh k jednotným přijímačkám, je určena všem žákům, kteří se připravují na tzv. jednotné přijímačky z českého jazyka a literatury. V úvodu sbírky najdete základní informace o znalostech a dovednostech, které budou v letošních testech ověřovány, a také o typech testových úloh, s nimiž se v testech mohou žáci setkat. Hlavní část sbírky tvoří 222 zcela nových, dosud nikde nepublikovaných úloh, odvozených od obsahového vymezení testů, které zveřejnil CERMAT – organizátor jednotných přijímaček. Každá úloha je opatřena symbolem, který vyjadřuje, kdo by měl úlohu zvládnout. Tím je vlastně vyjádřena obtížnost úlohy. V závěru sbírky je uveden klíč správných řešení. Garanty odborné úrovně sbírky jsou její autoři, zkušení odborníci s bohatou publikační činností, zejména v oblasti ověřování výsledků vzdělávání v českém jazyce a literatuře. Sbírka samozřejmě není určena jen žákům, kteří se připravují k přijímacím zkouškám na střední školy. Mohou ji využívat i žáci ostatních ročníků, které přijímací zkoušky čekají třeba za rok či dva. Úlohami ve sbírce jsou totiž vesměs ověřovány základní jazykové a čtenářské dovednosti, které žáci nezískávají najednou, ale osvojují si je postupně.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 222 úloh k jednotným přijímačkám - český jazyk a literatura. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha 222 úloh k jednotným přijímačkám - český jazyk a literatura v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 3x |
Autorovy další knížky
2003 | Literatura pro 3. ročník SOŠ |
2012 | Český jazyk a literatura |
2015 | 222 úloh k jednotným přijímačkám - český jazyk a literatura |
2001 | Český jazyk a literatura Sbírka úloh pro společnou část maturitní zkoušky Vyšší úroveň |
2002 | Česká a světová literatura v datech I (1800-1899) |
Opravdu jsem ráda, že jsem na příručku narazila, používám ji často. Kopíruje úlohy k JPZ, díky nimž se žáci mohou posouvat a trénovat své dovednosti.