30 vteřin přehled
Ondřej Souček
Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize 30 vteřin. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha 30 vteřin v seznamech
v Přečtených | 7x |
v Mé knihovně | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
Skvělá knížka, plná malých příběhů a podpříběhů. Velmi snadno se čte a navíc je vtipná. Ondřej Souček hezky napsal to, co mnozí z nás na vlastní kůži zažili a zažívají :)