Adaptive multi-path wireless access communication architecture for transport systems přehled
Tomáš Zelinka
Široké spektrum dostupných telematických služeb vede k integraci služeb do jedné palubní vozidlové jednotky. Tento přístup je výzvou vyžadující koncentraci celého použitelného portfolia telekomunikačních služeb. Řešení na bázi přepínání vícekanálového přístupového řešení je úzce spojeno s přípravou ISO/CEN standardů CALM. Tyto standardy řeší především systémovou architekturu, ale procesy výběru nejvhodnější alternativy již nedostaly odpovídající prioritu. Navrhovaná alternativa rozhodovacích procesů vychází z principů samoučících se klasifikačních procesů. Trénovacími daty jsou časové řady již naměřených parametrů doplněné o správný výběr komunikačního řešení. Pokud samoučící se procesy pokračují i v aplikační periodě, lze tím dosáhnout postupného zkvalitňování identifikačních procesů. Anglická přednáška doplněná českým resumé. Vydalo České vysoké učení technické v Praze, Fakulta dopravní, jako součást cyklu Profesorské přednášky (9/2009). Český název: Adaptivní vícekanálová přístupová bezdrátová komunikační architektura pro dopravní systémy.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Adaptive multi-path wireless access communication architecture for transport systems. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Adaptive multi-path wireless access communication architecture for transport systems v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2009 | Telekomunikační řešení pro informační systémy síťových odvětví |
2009 | Adaptive multi-path wireless access communication architecture for transport systems |