Bitva o Dark Dagalur – 1. mise Cold Blood Coopera přehled
Juul Adam Petry
Gamebook pro fanoušky mega hitu Fortnite. Užívej si atmosféru své oblíbené hry, i když nejsi online! Patříš mezi 2 % lidstva, která přežila globální katastrofu. Jediná zbraň, kterou máš, je krumpáč. Všude číhají nepřátelští válečníci a jdou po tobě. Dokážeš projít Dagalurem a přežít? Sbírej materiál, který tě ochrání před nepřáteli. Hledej užitečné předměty, vylepšuj statistiky a vybav se zbraněmi určenými pro konkrétní typy boje. Jen správná rozhodnutí a dobrá výbava tě dovedou k epickému vítězství. Přežiješ?... celý text
Literatura světová Gamebooky Pro děti a mládež
Vydáno: 2019 , Fragment (ČR)Originální název:
Die Schlacht um Dark Dagalur: Cold Blood Cooper's Mission One, 2018
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Bitva o Dark Dagalur – 1. mise Cold Blood Coopera. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Hodnocení rodičem (odpad) za děti 3*. Pokaždé když jsme učinili rozhodnutí a přesunuli jsme se na příslušnou kapitolu, tak mi to tak nějak jako předčítači nepasovalo. Autor nevyužil potenciálu, jaký kniha mohla mít.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Bitva o Dark Dagalur – 1. mise Cold Blood Coopera v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 3x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 1x |
Označit tento produkt herního marketingu za gamebook, je trochu urážkou lidí, kteří se vývojem herních knih živí. Tohle má totiž k poctivému literárnímu dobrodružství daleko.
Je ovšem třeba vzít v potaz tu cílovou skupinu, která s podobným druhem literatury/zábavy nikdy nepřišla do styku. Rovnou tedy zapomeňte na sofistikované poučky, či, nedej bože, potřebu mít u sebe při čtení tužku, papír, nebo alespoň kostku. Nic z toho při první misi Cold Blood Coppera nepotřebujete, prakticky ani pravidla ne – proto tu také žádná nejsou. Ostatně, ono tady není příliš možností, jak vývoj událostí přímo ovlivnit.
Když ale přestanu srovnávat s umělecky mnohem propracovanějšími gamebooky, nemůžu knize upřít jednoduchost, s níž se vyprávění řítí kupředu. Až mi přijde, že se oba tvůrci příliš zaměřili na možnost okouzlit malého čtenáře přirovnáními, dostupnými jejich věku, než že by mu nějak zásadněji chtěli znepříjemňovat hru takovými obtížemi, jakými jsou špatné volby, slepé uličky či nenadálá úmrtí.