Bod zlomu přehled
Malcolm Gladwell
Kniha Bod zlomu je životopisom veľmi jednoduchej myšlienky. Podľa nej vznik módnych trendov, nástup a pokles kriminality, premena neznámych kníh na bestsellery, nárast fajčenia medzi dospievajúcou mládežou, fenomén šírenia informácií ústnym podaním alebo akýkoľvek počet iných záhadných zmien, ktorými sa vyznačuje každodenný život, najlepšie pochopíme, ak ich budeme považovať za epidémie. Myšlienky, výrobky, správy aj spôsoby správania sa šíria rovnako ako vírusy. A dramatický moment v epidémii, keď sa všetko môže naraz zmeniť, je bod zlomu.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2013 , Ikar (SK)Originální název:
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference, 2000
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Bod zlomu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (24)
Za mě zklamání. Prvotní nadšení po pár kapitolách vystřídala nuda ze stále se opakujicích myšlenek. Opakování je matka moudrosti, já vím, ale tohle uz bylo trochu moc.
Nebudu se raději moc rozepisovat, knížka mě zřejmě nesedla. Mraky teorií, přehršel fantastických experimentů a průzkumů s "překvapivě neuvěřitelnými" výsledky.
Na můj vkus až moc objevné plky jejichž význam je minimálně pochybný. Pokud bych pracoval v reklamním průmyslu pak bych možná autorovi teorie viděl v lepším světle. Pro mě šlo jen o prázdné kecy.
Objevného jsem tady neobjevil nic, objektivního už vůbec.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Bod zlomu v seznamech
v Právě čtených | 7x |
v Přečtených | 246x |
ve Čtenářské výzvě | 7x |
v Doporučených | 19x |
v Knihotéce | 93x |
v Chystám se číst | 225x |
v Chci si koupit | 60x |
v dalších seznamech | 7x |
Štítky knihy
sociologie marketing reklama a propagace sociologický výzkum
Autorovy další knížky
2007 | Bod zlomu |
2009 | Mimo řadu |
2015 | Mžik |
2014 | David a Goliáš |
2020 | Proč si nerozumíme |
Velmi poučné čtení, doporučuji. :-)