Bod zlomu přehled
Malcolm Gladwell
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne kriminalita? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové zdánlivě tajemné změny vyskytujících se v každodenním v životě dívá optikou epidemií. Myšlenky, výrobky, informace či způsoby chování se podle něj šíří stejně jako viry. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie. Kniha je plná názorných příkladů a ilustračních situací. Jednotlivé fáze šíření epidemie jsou vysvětleny a propojeny dohromady tak, že rozečtenou knihu jen tak neodložíte a na konci je vám jasné, co je třeba udělat a na koho se obrátit, aby právě vaši nabídku na trhu nikdo nepřehlédl. Tuto legendární neobyčejně inspirativní knihu ocení tvůrci reklamy, nezávislí profesionálové i čtenáři kvalitní literatury faktu. Česky již vyšly i další autorovy bestsellery: Mžik, Mimo řadu, Co viděl pes a David a Goliáš.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2015 , BizBooksOriginální název:
The Tipping Point , 2000
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Bod zlomu. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (24)
Za mě zklamání. Prvotní nadšení po pár kapitolách vystřídala nuda ze stále se opakujicích myšlenek. Opakování je matka moudrosti, já vím, ale tohle uz bylo trochu moc.
Nebudu se raději moc rozepisovat, knížka mě zřejmě nesedla. Mraky teorií, přehršel fantastických experimentů a průzkumů s "překvapivě neuvěřitelnými" výsledky.
Na můj vkus až moc objevné plky jejichž význam je minimálně pochybný. Pokud bych pracoval v reklamním průmyslu pak bych možná autorovi teorie viděl v lepším světle. Pro mě šlo jen o prázdné kecy.
Objevného jsem tady neobjevil nic, objektivního už vůbec.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Bod zlomu v seznamech
v Právě čtených | 7x |
v Přečtených | 244x |
ve Čtenářské výzvě | 7x |
v Doporučených | 18x |
v Knihotéce | 94x |
v Chystám se číst | 230x |
v Chci si koupit | 59x |
v dalších seznamech | 6x |
Štítky knihy
sociologie marketing reklama a propagace sociologický výzkum
Autorovy další knížky
2007 | Bod zlomu |
2009 | Mimo řadu |
2015 | Mžik |
2014 | David a Goliáš |
2020 | Proč si nerozumíme |
Velmi poučné čtení, doporučuji. :-)