Brand Building: budování značky přehled
David A. Aaker
Nehodnoceno
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Building Strong Brand, 1996
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Brand Building: budování značky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Brand Building: budování značky v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |