C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 3. díl přehled
David Matoušek
Kniha je rozdělena do čtyř částí: Často kladené dotazy: Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) Dialogy (doplňující informace) Komplexní tisk v C++ Builderu Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí Multimedia API) Tvorba vícevláknových aplikací Zdroje programu (doplňující informace) Serializace (streaming) "Regionální okno" (změna tvaru okna) Šetřič obrazovky (doplňující informace) Cesta do hlubin systému: Bitmapy efektivně (rychlý přístup k bitmapě) Rozšířená pera Knihovna Shell API Vlákna a procesy (z pohledu Windows API) Synchronizace Pokročilá práce se soubory (například asynchronní přístup) Časovač čtyřikrát jinak (porovnání jednotlivých typů časovačů; není jen Timer, ale i další typy!!!) DirectX: Úvod do technologie DirectX Popis DirectDraw Začínáme programovat s DirectDraw Popis DirectInput Začínáme programovat s DirectInput Hra pod DirectX Porty pod Windows NT/2000/XP: Volací konvence Použití assembleru Přístup na porty pod Windows NT/2000/XP Často kladené dotazy Cesta do hlubin systému DirectX Porty pod Windows NT/2000/XP... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 3. díl. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 3. díl v seznamech
v Přečtených | 1x |
Štítky knihy
programování jazyk C, C++, C# Borland C Builder