Celoživotní učení a transnacionalizované veřejné politiky přehled
Martin Kopecký
Lidský rozvoj v (post)krizové konfliktní éře. Interdisciplinárně pojatá kniha je určena všem, kteří se zajímají o pozici a proměny vzdělávání a zvláště vzdělávání dospělých ve veřejných politikách během posledního období procesu globalizace, typického potýkáním se s různými podobami krize. Smysl, cíle, nástroje a výsledky vzdělávací politiky jsou analyzovány s důrazem na problematiku konfliktů, které přímo či nepřímo korespondují s konflikty o podobu všestranně pojímaného rozvoje v evropském a globálním kontextu. Pozornost je věnována hlavně aktivitám mezinárodních organizací (EU, OECD, UNESCO a Světová banka) a jejich pohledům na sociální, ekonomické, politické a environmentální souvislosti celoživotního vzdělávání a učení se. Výklad se rovněž soustředí na proměňující se možnosti státu a veřejnosti jako aktérů politiky a praxe učení se. Kromě autorů z České republiky do knihy přispěli odborníci z Dánska, Itálie, Německa a Portugalska.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Celoživotní učení a transnacionalizované veřejné politiky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Celoživotní učení a transnacionalizované veřejné politiky v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
vzdělávání dospělých vzdělávání, edukace
Autorovy další knížky
2014 | Vědění a učení v globalizovaném světě Aktéři a změny |
2013 | Vzdělávání dospělých mezi politikou, ekonomikou a vědou |
2018 | Celoživotní učení a transnacionalizované veřejné politiky |