Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami přehled
Barbora Osvaldová , Jana Čeňková
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 2x |
v Mé knihovně | 3x |
v Chystám se číst | 5x |