Český psychologický román v literární výchově na střední škole přehled
Vladimíra Pánková
Monografie se pokouší charakterizovat psychologický román jako žánr v jeho vývojových proměnách. Ovšem hlavním cílem je tyto odborné informace didakticky transformovat do literárně-výchovného učiva na střední škole (zejména gymnaziálního typu) a navrhnout didaktické (konstruktivisticky pojaté) postupy k osvojení daného učiva. Monografie je koncipována tak, aby zodpovídala tři na sebe navazující otázky. Proč? Co? Jak? Proč vyučovat, číst, interpretovat psychologický román? Co je ve středoškolských učebnicích literární výchovy pokládáno za učivo o českém psychologickém románu? Jak interpretačně pracovat s texty tohoto žánru? Přílohová část monografie zahrnuje odučené výukové lekce včetně autentických žákovských výstupů.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Český psychologický román v literární výchově na střední škole. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Český psychologický román v literární výchově na střední škole v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
česká literatura psychologické romány monografie didaktika učebnice středních škol a gymnázií pro učitele a učitelky literární výchova interpretace literárního dílaAutorovy knížky
2024 | Český psychologický román v literární výchově na střední škole |