Co je branding? přehled
Matthew Healey
Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2008 , Slovart (ČR)Originální název:
What is branding?
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Co je branding?. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Co je branding? v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 2x |
Autorovy další knížky
2011 | Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek |
2008 | Co je branding? |