Co je nového v médiích přehled
Filip Struhárik
Orientace v informacích se stává neustále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem víc a víc nepřehledný. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Analytická reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Co je nového v médiích. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Co je nového v médiích v seznamech
v Přečtených | 8x |
v Doporučených | 1x |
v Mé knihovně | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |