Co má umět předškolák (nauč se to také tak!): hry a hříčky, úkoly, dřív než půjdeš do školy přehled
Martina Drijverová
Povídání a básničky pro předškolní děti o světě, který je obklopuje, a jejich místě v něm.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Co má umět předškolák (nauč se to také tak!): hry a hříčky, úkoly, dřív než půjdeš do školy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Doporučuji pro maminky s malými dětmi. Koupila jsem dcerce v necelých 2,5 letech a přestože některé věci jsou pro ni ještě složité, tak dává knížce přednost před televizí. Sama si knížky Martiny Drijverové pamatuji ze svého dětství a určitě pořídím dceři další.
Jinak ještě, kniha je tvořena krátkým povídaním s obrázkem a zároveň aktivitiou pro maminku s dítětěm nebo krátkým interaktivním textem s otázkou. Provázíme tak holčičku Aničku a kluka Petra celým dnem, při výletě, o víkendu atd. Opravdu pěkné!
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Co má umět předškolák (nauč se to také tak!): hry a hříčky, úkoly, dřív než půjdeš do školy v seznamech
v Přečtených | 5x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 6x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
pro předškoláky domácí příprava žáka
Autorovy další knížky
1998 | Domov pro Marťany |
2004 | České dějiny očima psa |
2010 | Sísa Kyselá |
2011 | České pověsti pro malé děti |
2011 | Nezbedníci |
Dobře zpracovaná knížka začíná úvodním slovem rodičům, kde autorka vysvětluje, jak s materiály pracovat. Hlavním cílem textu je rozvíjení logického myšlení. Text počítá s hmatovými, čichovými, sluchovými a pohybovými vjemy dětí. Autorka pobízí k důsledné práci s rekvizitami, jež jsou v textu zmíněny.
Jde o kvalitně zpracovanou publikaci, kde autorka přesně ví, co tím sleduje, co záměrně rozvíjí a upevňuje. Knížka je přehledná, obrázky líbivé. Určitě z ní lze čerpat i pro děti mladší, ne jen pro předškoláky. Nabízí podrobně popsané "návody" pro maminky, jak s dětmi pracovat.